Mycke att längta till nu!!

Nu vill jag ha juni!! Får du blir de en tripp till prag med min J! Och sen vill jag ha juli då väntar två veckor i Kroatien tillsammans med familjen H! Oo vilken galet rolig sommar detta kommer bli. Sen ska de bli underbart att äntligen få uppleva en riktig semester. Även om de "bara" är fyra veckor men de blir min första!

Denna helg är jag sambolös då sambon är i holland å härjar :) Hade Dennis på besök igår till idag. Mysigt. Trotts trångt i sängen och höga snarkningar! haha.

Kommentarer
Postat av: emma

fuskigt, ska du utomlands två gånger iår? :P
jag måste nog erkänna att man fick mersmak efter resan...tänk va mycket jag har missat, längtar tills nästa gång jag får chansen att åka utomlands å upptäcka mer saker o ting här i världen :)grymt sugen på att åka med nettan till australien i höst men det är ju så förbannat dyrt att åka dit....och långt :P

Svar: Hehe japp det är jag mer än värd!! Mm förstår det. Jao bara att spara pengar vettu ;)
Madde

2013-04-25 @ 13:06:00
URL: http://quofataferunt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0