1månad kvar

Godmorgon en kall och härlig måndag är de som väntar. Fy bubblan va kallt de ser ut att vara ute..

Har precis duschat så får nog bli att blåsa håret så de inte fryser hehe.. Ska snart ta och göra mig i ordning är ju dock ca timmen kvar tills jag ska dra mig så kan ju ta de lugnt då de bara är att blåsa håret och borsta tänderan hihi.. Längtar till ikväll då de blir bio trebligt trevligt.. :)

Idag är de ju bara 1månad kvar till julafton helt sjukt, tyckte inte de var längesedan de var midsommar och jag var i karlstad. Men nu är de snart  jul, underbart...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Hej! Ja det var verkligen längesen. Jo tack det är allt bara bra. Hur är det själv? Ja det tycker jag absolut vi ska göra =)

2008-11-24 @ 13:31:17
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Maria

usch då det lät ju inget vidare, får hoppas det inte är så allvarligt. Går tyvärr mest hemma om dagarna, inget jobb så långt ögat når. Skit tråkigt. Fast brukar va en del hos Annika och hennes bebisar, mycket bra tidsfördriv =) Javisst, du får höra av dig nästa gång du är hemma =)

Puss

2008-11-24 @ 22:00:11
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0