Godmorgon

Uhh va tidigt jag är uppe nu.. Men var tvungen då jag skulle ringa vårdcentralen prick 07.45 då de öppnar för jag orkar inte gå med denna värk mera, igår var de katastrof gjorde så sjukt ont va så jag kunde ju knappt gå för de pulsera och dunka för varje steg jag tog... Så nu väntar jag på att dem ska ringa upp dem skulle ringa upp vid 08.30 men hoppas på att dem ringer upp lite tidigare. Men men får se vad som händer, känns dock lite surt att lägga pengar på läkarbesök så här på löne dagen men va ska man göra då...

Efter jobbet blir de att gå hem till syster då vi ska till backaplan när cia slutat och ha en trevlig eftermiddag haha..
Ja just de bion igår var jätte bra, var dock lite jobbigt att de var så många i våran salong, haha.. Vi var endast 6st som kolla på filmen igår, tss.. Så de var riktigt gött. :)

Nu ska jag ta och käka lite så jag har de gjort iaf..

Kommentarer
Postat av: mikaela

vad kolla ni på för film??

2008-11-25 @ 12:15:08
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0