Jag är ju för bra alltså..

Nu sitter jag här framför tvn och bloggar hos syster, Dennis sover sen 15min tillbaka bara för att jag är så bra på att få han att sova. :) Jag rockar på de verkligen för nu är de tredje gången som min metod funkar så kan ju bara inte vara en slump. Hihi..

Nu ska jag berätta något väldigt roligt men som igår va rena helvetet. Haha.. När syster körde hem mig och cia sa jag till henne att imorgon "läs idag" tar jag cykeln hem till dig så ställer jag in den i erta förråd och de var ju helt okey.  Så kliver vi ur bilen och som vanligt kollar jag ju bort mot min kära cykel MEN igår stod den inte där jag fick smått panik gick runt och kolla hela cykelstället men den fanns inte. AAAHHH. Jag ringer syster med en gång och hon bara VA NEEJ.. Så typsikt bara för att jag sa att jag skulle flytta den imorgon "läs idag" Men när jag gått runt en stund till ser jag att alla cyklar som står där har en lapp tejpad på sig osm de står " Denna cykel ska inte slängas, ägarens namn och lägenhets nummer" Så jag bara va faan har dem slängt min cykel nu då va är detta!!!!! Jag har då inte fått nån information om detta eller någon lapp. Blev mycket irriterad över detta. Men som tur var fick jag med hjälp av en person tag i min cykel igen så när jag kom hem efter jobbet så stod den där i cykelstället med alla lås hela och fina. Puhh vilken lättnad.. Så nu har jag precis ställt in den i systers och emirs förråd där den står säkert..
Men fatta vilken jävla grej får man verkligen göra så här utan att informera eller slänga ner en lapp i brevinkastet, nu skrattar jag bara åt de men innan va de inte alls kul...

Näst sista natten med min kära sambo idag då, tråkigt kommer de att bli, kommer kännas väldigt tomt på söndag kväll när hon inte kommer tillbaka då blir de inte att ligga och tjata till 01.00-02.00 tiden inte. hehe.. Men vi ska ta vara på dagen i morgon iaf då vi ska till ikea när hon slutat sen ska vi käka tacos och städa när vi kommer hem.

Nu måste jag ringa min mamma och säga va grym jag är på att natta Dennis. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0