Men åhhhhhh

Va är detta för sjukdom jag har fått i mig??!?! Igår kväll känndes de jätte bra igen tänkte yes äntligen går deåt rätt håll, men icke, har hostat en del under natten och nunär jag vakna kunde jag inte prata då min hals värkte näsan rinner som aldrig förr och huvudet spränger. FAn va kul!!!! BLÄ!!! När ska jag fåå bli frisk!?!?!?!

Har iaf lite planer för dagen, efter jobbet blir de till att köpa lite vindruvor sedan hem och diska och duscha för att sedan gå till bowlinghallen och möta min sambo. :) Callo och Emir har ju träning idag plus att de var möte i dag så då ska jag se till Dennis under tiden dem har möte.. Sen blir de hem och kolla på greys anatomy!!

Herregud redan onsdag idag, härligt att solen lyser också!

Ne nu måste jag snyta mig!

Hoppas ni mår bra!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaha, Hisingen, men där bor ju brorsan ju:) Precis där. Haha okej du flyttade dit i somras alltså. Saknar göteborg en massa och planerar faktiskt en flytt tillbaka efter sommaren.



Kramis

2008-11-05 @ 10:28:44
URL: http://vivalaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0