Nu har jag julfint. :P

Ojoj vilken dag de varit men såå roligt har jag haft. Varit på ullared med mamma tur vi kom dit till öppning då de var sååååå mycket folk när vi pkte hem vid 10.45 helt sjukt mycket folk kö långt bort över parkeringen a helt sjukt. Men jag fick iaf vad jag skull ha och lite till hehe. Vi gick även i sko affärerna på ut sidan och där slog jag till på ett par svarta stövlar mega snygga hehe.. Mamma köpte också ett par skor..
Nu ska ni få se vad fint jag gjort här nu sen jag kom hem vid 16 tiden då jag även varit på bowling idag då emir spela gick bättre idag men ingen vinst än men snart snart... :P

 Äntligen kom min kära hylla upp också. :)



Fint va.. :)

Har nu även bytt till hel blått på toaletten ska bara hitta en snygg blå matta att ha där inne men så länge får den röda ligga där..

 :)


Blir nog även att gå och kolla på syster i morgon med hon spelar redan 10.00 men jag lär nog vara vaken för kommer nog somna direkt jag tvättat klart idag då jag varit vaken sedan 04.15 då jag vakna och inte kunde somna om.. Så nu blir de ingen mer dator ikväll då jag har tvätt tid mellan 19-22 sedan har jag masa med julklappar att slå in.. hehe..






Jo mina nya skor och min nya väska.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vänd rätt stjärnan gumman hi hi ps snygga stövlar

2008-11-29 @ 18:51:05
Postat av: mikaela

jätte snygga stövlar :) väskan va fin den me.. jag behöver oxå julstäda hehe vill du komma och hjälpa mej :P ..

2008-11-30 @ 20:26:00
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0