Ny frilla!

Godmorgon, nu mår mitt lillafinger mycket bättre så nu kan jag skriva igen.. :)

Igår hade vi värsta makeovern här hemma, hihi. Så nu har jag en ny snygg frilla är sååå nöjd. Bilder kommer ikväll då jag inte har några produkter hemma så ska köpa spray efter jobbet idag. Hihi. Ni ska även få se hur mycket hår som kliptes de var sjukt mycket hår.. :P Haha mer säger jag inte. :)

Idag tisdag lika grått och trist som vanligt nu för tiden.. Känner av lite träningsverk i armarna efter träningen igår men de är bara skönt..  Idag blir de tyvärr ingen träning då jag har tvättid och måste tvätta då min tvättkorg är över full så kul.. :)

Annars blir de mest att slöa idag som vanligt haha.. Fast först ska jag ju jobba.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0