trött!!

Herregud hur kan man vara så himla trött som jag är nu!? Okey de var en lång dag igår men var ju bara 8h jag jobba. Var sjukt trött när jag kom hem igår med så jag hoppa i pyjamasen med en gång la mig i soffan och när klockan vara 20.15 höll jag på att somna men höll mig vaken till 21 då jag la mig och somna typ direkt. Sen vakna jag inte fören 10.05 idag så har ju sovit jättebar dock hostat en del i natt men ändå. Vakna med ömande hals och rinnande näsa fy f*n när sk adetta sluta. Ute är de så grått som de kan bli, dock inte så kallt. Hade ju tänkt mig ut och gå en sväng idag men de får jag spara tills i morgon när jag ska passa Dennis.
Nu är jag liksom så trött så jag lätt skulle kunna somna i soffan igen så därför fick jag flytta mig hit för att jag kan ju inte behöva sova mera tycker jag men.

Ska iaf försöka mig på att städa lite här hemma damma bland annat. hehe..

Oj va roligt med så många besökare, har haft rekord i veckan med hela 37st men är ju lite tråkigt att man inte vet vilka ni är, lämna gärna ett spår efter er bara vilka ni är liksom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0