Vill ha blå himmel och soool!!

Söndag iadg så, vaknade vid 9 tiden men var väldigt trött fortfarande så jag la mig i soffan och halv sov i en timme till med tvn på. Hihi.. Men nu är jag pigg och sitter här ny duschad och klar för en hel dag med Dennis hihi.
Hoppas bara de inte blir värre väder nu så vi kan ta oss en liten promenad iaf. För när jag vakna var de  ju kolsvart ute de såg inte alls lokande ut för en promenad men men vi får se. Vi ska iaf ta en liten tripp till ikea fats då snor vi systers bil haha. Jag måste ha en grej där som äntligen kommit in, är dock inte till mig utan är en julklapp som jag letat överallt efter som jag äntligen hittade. Så då måste jag köpa den direkt. :P

Idag har jag på mig min nya tunik/klänning i en härligt mörklila färg, till de har jag mina älskade vita leggings..:)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

du måste lägga upp en bild och visa din nya klänning blev ju jätte nyfiken nu :)

2008-11-10 @ 12:27:23
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0