Vill inte gå ut!!

Gahh vilket väder de är, blåser som attan himmlen är svart så imellanåt regnar de, inte alls sugen på att gå ut i detta men är ju tvungen.. :)

Igår, gick hemifrån med 11.30 tog svängen in på göfab på vägen hem till callo, var hemma hos dem vi 12 tiden då hade dennis precis somnat. Dem åkte till lerum med 12.30 jag slöa i soffan, dennis vakna vid 13.40 då tog vi på oss utterkläder så åkte vi en snabb sväng till ikea. Shit va folk de var där.. Men jag fick vadjag skulle iaf. Sen var de bara att åka hem och käka, iaf dennis. Sen busa vi hela tiden tills callo och emir kom hem vid 18 tiden. Dem hade med sig pizza :) så blev pizza och en massa naturgodis för mig igår kväll som callo också hade köpt. Gott men jag var såå mätt. Haha. Så jag stanna där tills 21 då jag kollade på alla mina serier. Hihi.. Så de var en hel dag igår, tss..
Sen kom inte min sambo hem fören ja var va klockan jag hade somnat men vakna till lite när hon kom in, för 22.20 satt hon fast på en spårvagn på bron då det var något tekniskt fel så vet inte va klockan hann bli innan hon kom hem, stackarn då hon även gick upp 06.15 i morse. Men men så de kan gå..

Ne nu ska jag borsta tänderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0