Dalsland idag!

Godmorgon!! Idag blir de till att åka till mor och far med Callo och Dennis. Direkt efter jobbet kör vi iväg, hehe..

Åhh äntligen en morgon utan att jag blev väckt men jag vakna 03.45 och behövde gå på toa sen tog de nog runt en timme en och en halv innan jag kunde somna om så de va ju lite störande men fick ju iaf sova tills klockan ringde och tur var väl de!

Herregud va fort veckorna går redan fredag jag fattar inte att de kan gå så jäkla fort!! Snart jul ju för fan.haha..

Ne nu ska jag göra mig i ordnong så jag kan slappa i soffan när våra bästa år börjar haha!!

Blir nog inte så mycket tid till att skriva i helgen så de kommer en full raport på måndag kväll istället!!

Ha en underbar helg!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh du förstår jag att du längtar dit! Jag ska hem nästa helg, och det ska bli sjuk underbart! :D

2008-10-10 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0