Ingen bra start på denna eftermiddag

Träningen igår gick jätte bra har en härlig träningsverk i hela magen gott gott. :)
Sov hos syster inatt med men nu inatt blir de allt till att sova hemma, nu när jag blivit så van att jag får sova läänge på morgonen så har de varit rätt jobbigt att gå upp redan 08.00 när dennis tycker de är morgon så har varit rätt trött varje dag nu men vad gör man inte för sin opererade syster hihi.. Vet ju att hon hade gjort samma sak om de varit tvärtom så. :)

Jo de har inte varit någon bra start på  denna eftermiddagen började med att syster ringde och jag hörde inte ett smack... Så ringde hon igen och igen men hörde inte nått någon av gångerna så då konstatera jag att min kära systerson har gjort nått kul med min mobil och dess högtalare. Så de fick bli att starta motorolan när jag kom hem så nu ligger den på laddning, får bli till att använda den framöver tills jag känner för att köpa en ny, tänkte kolla runt lite på nätet och se om jag hittar någon rolig hihi..
Sen så hade jag bestämmt att jag skulle städa här hemma då de var på tok för länge sedan sist, så startar då min stationära dator för att lyssna på lite musik, men då funkar inte den jävla data musen bytte batteri och allt den är helt död.. Så då blev jag såå sur och fick städa utan musik då.. Gahhh så får bli att köpa en ny mus också suck suck.. Har ju inte använt den datorn på väldigt länge men inte trodde jag att musen skulle gå sönder för de!! AHHHHH

Så nu ska jag tillbringa resten av denna dag i soffan framfrö tvn och ha datan i knät för nu är jag lite putt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0