Ingen träning tyvärr

Oj vad trött jag har varit hela dagen fast att jag gick upp klockan nio. Hehe..
Jag hann med alla saker jag skulle göra idag dock funka de ju inte att sätta in sedlar på banken. Jag är inte ett dugg förvånad då det aldrig funkar när jag ska göra de.

Men de blev ingen träning idag då vi skulle få betal 90kr för 55min träningen och de gick jag inte med på så då tog vi oss en promenad på 40min så nu har jag äntligen gått upp på ramberget haha.. Var jätte fint där uppe såg typ över hela Göteborg!! :)

Nu har jag iaf bestämmt mig att på tisdag alltså om en vecka blir ett att köpa ett års kort på lundbybadet och då ska de bli träning ofta vill jag lova!!! Kommer bli nice!!

Imorgon blir de även jobb på bowlingen. Nice Nice!!! Från 17.00

Ne nu börja dhw igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0