Lite sömn

Jag fick till slut lite sömn då dem sluta festa med 06.30 så då somna jag med en gång och vakna vid 09.00 att jag behävde gå på toa. Men de känns i kroppen att de inte blivit mycket sömn inatt känner mig bakfull typ haha..
Men har iaf fått en del gjort redan, så blir nog att jag kikar förbi bowlinghallen senare då Emir ska spela match och Callo undra om jag vill komma förbi en sväng då. Så de lutar väl åt att de blir så, dem börjar 13.30 så ingen panik ännu! :)

Jag känner att jag måste göra någontin hela tiden mycket jobbigt haha. Jag tror jag är upp på höga varav hela tiden. Tss. Man kan ju bara gissa vem man ärvt de av?! Hmmmm. :)

Annars hade jag faktiskt tänkt att köpa hem lite gott till i kväll och bara ta de lugnt och se på nån film eller liknande om jag får ro till de..

Imorgon kör träningen igång igen!! Längtar haha, då blir de ett lite lättare vattenpass!  Jag gillar verkligen vattenpass absolut i min stil!

Jag hoppas inerligt att inte mänsikan brevid mig ska ha fest ikväll med för då får jag verkligen spader vill jag lova er!!
Får göra som syster sa köp öronproppar! Så får väl göra de då..

Ne ska se om de finns nått på tvn..

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0