Mörkt

Jo jag är nog på väg att bli sjuk men har jag tur kanske de stannar här, har haft lite huvudvärk hela dagen men de är halsen som är värst gör mega ont när jag sväljer inte alls kul, så i morgon får de bli att köpa halstabletter.

Har varit hemma en liten stund nu, jag och syster åkte ju till ikea men de va inte så mycket att ha, då dem håller på att bygga om på bäckebol, men lite smått och gott hitta jag allt. Hihi..

Det är sjukt va mörkt de är ute redan trodde ju klockan var typ 23 eller liknande så var den bara 18. Fy inte alls kul att de ska bli så mörkt fort, inte alls kul. Sen har jag några här i mitt hus som är lite väl tidiga dem har redan tagit fram adventsljusstakarna haha. De är väl att ta i lite! De tänker då inte jag plocka fram fören 1advent.

Har nu lite planer till helgen iaf, men inget helt bestämmt än, men vore väldigt trevligt om båda sakerna blir av. :)
Blir ju iaf till att passa Dennis på fredag.

Nu ska jag bara slöa framför tvn är en hel del bra idag, färjan, matakuten och de bästa PRISON BREAK!! I LOVE!! haha!! Så blir sent i säng idag 23.00 de är sent för att vara mig, nu för tiden iaf. De är konstigt de när man gick i skolan kunde man vara vaken jätte länge även om man skulle upp tidigt men nu när jag inte behöver gå upp fören 09.45 så lägger jag mig nästan alltid vid 22 tiden. hehe. Men de blir väl så när man blir äldre tss!!

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0