Tjii fick jag

Fy fan va jag hatar min granne!!!!!!!!!! När klockan var 04.40 kommer hon hem med en hel drös av folk jag hörde dem redan när dem var utanför  men hoppades då på att de inte var hon. Men inte att jag kunde ha sådan tur så nu har de festats på sedan dess så nu har jag gett upp hoppet att få sova något mera så nattens sömn blev alltså från ca 01.00 till 04.40 inte så mycket då man jobbat från 10.30-24.00 men men! Och jag tänker då fan inte sova någon middag idag heller har för mycket att göra för de! De kom till och med några tårar förut då jag är så sjuuukt trött!! Vet inte vad jag ska göra för att få ett slut på detta för de går inte att bo här om hon ska hålla på så här varje helg!!!!

Ne nu ska jag se om de är nått att se på tvn!!

Hoppas ni sover eller sovit gott inatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0