Torsdag

Ojoj redan fredag i morgon..
Har nästan precis kommit hem från syster, mamma körde hem mig så tod vi svängen om donlen så jag fick mig lite mat haha.. För syster, mamma och emir käka sushi och thai mat och de äringet jag diggar så mycket plus att jag inte var så hungrig när dem åt, så jag synda lite idag dock. Haha..

Nu sitter jag här med datan i knät och kollar på 2½ män, haha de är ju för roligt.. :) Sedan blir de sjukhuset, s.o.s gute sedan avslutas kvällen med lyxfällan.  Haha..

Imorgon blir de en längre dag på jobbet ska jobba från 10.30-19.00 ska bli intressant och se hur de är att jobba på kvällen på whoopis. Sen eftre jobbet så åker jag hem till syster, så sover jag där :) Dels för att jag är rädd att grannen har fest och sen för att vi ska se på idol och så.  Hihi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0