Träningsdag 1

Shit va kul detta passet var men SJUKT jobbigt haha.. Är verkligen helt mör i kroppen nu fast på ett underbart sätt.. :) Känns så himla underbart att man börjat komma igång, okej de är första dagen på en lång resa men nu när jag väl kommit igång så brukar de alltid vara lätt att fortsätta.. :) Och med denna motivationen jag har nu så kan inget stoppa mig haha..

Så nu ska jag käka en härlig kvällsmat som består av youghurt med havreringar och en knäckasandwich med smak av peppar som jag fick på blodgivningen igår!
Detta ska intas framför tvn som ikväll består av sjukhuset, s.o.s familj och dhw. En härlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: cia

ja det kan jag göra! :) haha

2008-10-14 @ 20:11:30
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0