Barnvakt!

Japp nu sitter jag hemma hos syster. Dennis har redan somnat han är förkyld lillkillen. Så han var väldigt sliten redan 18.30 så då blev de kvällsmat, tänkte han kanske ville leka en stund efter  gröten då klockan bara var 18.45 men de ville han inte så jag hann knappt lägga han ner innan han somna, sjuklingen... Så nu sitter jag här med datan i knät och har på tvn, dock inget bra på den...
Imorgon blir de till att gå upp tidigt då jag ska med till frölunda och kolla på bowling.. Trevligt trevligt...

Gahh.. nu glömde jag kameran hemma så klart.. Men ska ta med den i morgon så jag får in lite kort här. Är så sjukt dålig på att ta med mig kameran bara..

Nu har jag inget mer att säga!!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

hehe ja vet men jag tror inte jag ska söga nått te syrran. hon fattar inte ändå som e så trög :)

2008-09-12 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0