Idag plus dagens

Vaknade vid 9.30 efter att tydligen sovit galet hårt. För varken hört plogen eller att Olga höll låda här hemma. Haha.. Gött att sova så bra!
Jag gjorde mig klar för att åka till bengtsfors, för lite ärenden. Tog svängen om mor och far, jag var så snäll så jag skottade bort vallen som hade blivit efter plogen. Så snäll jag är haha.. Myste lite med HD innan jag åkte mot "stan" det har kommit riktigt mycket snö nu och de snöar typ hela tiden.. Men nu var iaf vägarna rätt bra så de var ju bra, fast än är de riktigt halt på vägarna så lite sladdar och slirar man.. Var i bengtsfors i typ 2h då de var så jäkla mycket folk på banken.. Blä... Men nu är alla mina ärenden gjorda..

Kom hem vid 13 tiden då käka jag lite samt betalat alla mina räkningar gött att ha de gjort.

Nu är de redan mörkt ute och jag börjar bli lite trött.. Men blir nog ingen powernap idag inte. Ska hem till mamma om en stund och koka min och t`s julskinka, då mamma har en stor och bra kastrull.. Mmm ska bli gott med julskinka.. Mumms.. 

Annars blir de nog en rätt lugn dag, jag var i rörelse hela förmiddagen så då får de bli lugnt nu.. haha..

Idag ser jag ut så här, iaf inomhus. :P




Kommentarer
Postat av: emma

klart jag gör, dom är ju sååå snygga :D och tror nog inte du är ensam om att ha köpt dom heller hihihi ;) blev ju nästan så jag dreggla över din bild bara jag såg dom på dig, haha :p det var ett bra köp du gjorde iaf, dom passa dig superb ;) puss

2010-12-20 @ 16:17:48
URL: http://protectedby666.blogg.se/
Postat av: emma

å förresten, det linnet eller toppen du har på dig i detta inlägget var supersnygg på dej :) aldrig sett den förut, ny?! :)

2010-12-20 @ 22:17:00
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0