va hände under 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag började plugga och åkte på en utomlands semester för första gången

2. Höll du några av dina nyårslöften? Ger aldrig några såna :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Vänner och vänner bekanta iaf

4. Dog någon som stod dig nära? Ja tyvärr.. :(

5. Vilka länder besökte du? Danmark och Tunisien

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nee de vore väl mera sol och värme under sommaren då :)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 22 januari :(

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag tog beslutet att börja plugga!

9. Största misstaget? Håller jag för mig själv.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Haha har jag varit frisk?! Dessa jäkla bihåler men nu är de ju operation på g iaf

11. Bästa köpet? Mini laptopen och iphone

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder tror jag tyvärr haha

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mm mina vänner och familj

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oj de blir nog någon låt med takida

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och året började ju inte så bra men slutade absolut på topp! :D

16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts mera med mina vänner hemhemma

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hmm, handlat kanske haha

18. Blev du kär i år? Jaa!!

19. Favoritprogram på TV? Oj de är många men alla serier typ :P

20. Bästa boken du läste i år? Skadad

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Allt jag önska mig fick ja ;)

22. Något du önskade dig men inte fick? Nej.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hm, hade mamma och pappa på besök, jag köpt mig en mini pc :)

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja absolut

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Thigts!!! Eller hur de nu stavas! ;)

26. Vad fick dig att må bra? Familjen och mina underbara vänner och min älskade systerson!

27. Vilken kändis var du mest sugen på? Vet ej

28. Vem saknade du? Farfar såklart!

29. De bästa nya människorna du träffade? Mina nya underbara vänner från skolan! <3

30. Planer för 2010?
Leva livet och ta en dag i taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0