Ännu en helg över

Vilken bra helg jag haft.. Tommy kom hit på förmiddagen i fredags.. Vi tog de rätt lugnt men efter ett tag blev jag så rastlös så drog till gymmet medans T tog en powernap. De var så gött att få träna.. Senare åkte vi till backaplan gick i lite affärer och jag köpte mig byrån från jysk som kommer passa så bra i mitt kommande badrum hihi.. När vi kom hem beställde vi hem pizza så hade vi en mysigfredag med bla lets dance..

Lördagen spenderade vi på stan och i en biosalong.. Vi kollade äntligen på Harry potter och den var bra. Så jobbigt att behöva vänta tills nästa kommer nu dock. Men de var iaf mycket bra fick lite träsmak i slutet men inte så konstigt när filmen är 2h 26min ;) Avslutade lördagen framför tvn..

Så idag sov vi länge, hihi.. Tror klockan hann att bli närmare tolv haha... Som vanligt jag förstår inte kan sov hur längesom helst så länge jag sover brevid T men aldrig om jag sover själv.. ?!

Han åkte hem vid halv två tiden typ och sedan dess har jag försökt att läsa i dessa jäkla kurslitteraturböcker.. Suck sägare jag bara en stor suck, jäkla vetenskap hit och dit..

Det är mycket roligare att kolla runt på nätet efter en ny dator haha.. Får bli till att köpa en ny under veckan de största problemet är om jag ska köpa en rosa eller violett?! ;)

Nee nu får jag stoppa näsan i böckerna igen..

Hoppas ni haft en bra helg för min har varit underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0