Har fått mycket gjort idag..

Ojoj va jag har hållt igång idag.. Var till läkarn med fingret och de var inget att göra åt utan bara att vänta tills nervern växt ut eller läkt ihop igen. De kan ta lite tid då närven bara växer 1mm per dag, så får ha lite dålig känsle i pekfinger ett tag till antar jag.. Efter läkar besöket åkte jag in till stan och gjorde mig av med mitt mobilabredband från 3. Direkt efter de åkte jag till Telia butiken och skaffade mobiltbredband hos dem.. Så nu hoppas jag att jag ska slippa massa problem med dålig internet uppkoppling. När detta var gjort hoppa jag på vagnen hem hit till Hisingen. Äntligen var de dags för ett pass på gymmet igen.. Men oj va folk de var där, varför ska varenda nisse ha som nyårslöfte att dem ska börja träna mera.. haha.. Men om någon vecka är dem snart borta igen mohahhaa.. Jag tog de lite lugnt idag dels för att de visst blev ett tre veckors träningsuppehåll samt att jag har lite hosta kvar. Men jag blev iaf svettigt.. Men nu blir de ett besök på gymmet varje dag utom fredag denna veckan!! Nu har jag pluggat sedan 12 så tog en liten blogg paus nu, för jag kan inte bara sitta i flera timmar och nöta in. Utan nu pausar jag så när jag börjar plugga igen så börjar jag med att se om jag kommer ihåg de jag satt och läst in förut.. Så funkar mitt tentaplugg.. Än så länge känns de lugnt, har ju till måndag på mig att plugga så vore väl F*N om inget fastnar.. :P


Tentapluggskläder ;)

Så här ser mitt köksbord ut nu;


Åh de är så skoj att plugga!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0