Min sommar så här långt!

Började sommarlovet med en lång helg i Karlstad hos Mikaela! Vi hade underbart väder så blev till att sola vid vänern, spela minigolf och kolla på Starboys! Det var en toppen start på lovet! :D

  

Jag har ju även flyttat hem till mor och far igen, alltså bara över sommaren! Så bor nu mera i mitt gammla rum :D


Älskade HD tog sig en lur direkt i min säng, tror han blev glad att jag kom hem.. Hihi

Jag har även hunnit med att klippa mig hos den bästa, nämligen Lovisa! Jag blir alltd lika nöjd! Sen har jag jobbat/gått brevid på mitt sommarjobb och jag gillart skarpt! :)








Har såklart hunnit med att grilla en del och varit på kusten och käka langos.. :)

 

Sen har de blivit en helg i Göteborg med Mikaela. Där var de dasg för ett besök på Liseberg då vi fick sällskap av Dennis dem första timmarna. Och herremin gud va den ungen ville åka haha.. Så de va riktigt skoj! Vi var även på inflyttningsfest hos syster och E!

   

Sen har jag varit i åmål och spela minigolf, varit i Trollhättan och shoppat och käkat god mat, tillsammans med Anders!

Ja sen har jag fått blommor med! :) Då blir man glad thii...



ja de var vad jag har hunnit med så här långt.. ;)

Till helgen blir de att fira midsommar i Långed med dem bästa! Kommer bli skoj tror jag!! :)

Kommentarer
Postat av: adam

hej

jätte jätte bra en bloggg

vill köpa dig blommor

kram

[email protected]

lindhålmen

2011-08-23 @ 18:20:20
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0