hur kunde jag glömma?!

Ja hur kunde jag glömma berätta att jag igår äntligen fick mig den efter längtade pepparkaks degen, syster hitta de på konsum. Så vi dela på en deg, jag käka upp den igår kväll när jag kom hem och herregud va gott de var, haha..

Idag blir de dock en nyttigare kvälssmat nämligen clementiner och vindruvor. Clementinerna var super god och billiga på matcenter köpte 7st för endast 3.50. Billigt tycker jag.. :)
Träningen idag gick mycket bra simma 700meter innan de tog ca 22min, hehe.. Passet idag var vatten/cykel/box de som jag tycker är de roligaste passet med den bästa ledaren menså klart så var Erika sjuk idag så vi fick en annan men shit alltså hon var grym vilken himla energi hon hade haha.. Eftersom vi hade en annan ledare idag så var de ju ett annat pass och de var ett väldigt tufft och roligt pass så är mycket nöjd med träningen idag. Så nu känns de så där skönt i kroppen.

Nu blir de att slappa i soffan till ja va ska jag se ida kan inte bestämma om jag ska se på s.o.s gute eller du är vad du äter, vilka problem jag har haha!!

God kväll!!

Kommentarer
Postat av: S

Ååh pepparkaksdeg. Mumma! Ska ätas rå ;) Det är min grannes hund:D

2008-11-14 @ 15:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0