Fryser och är trött

Åh varför vaknar man så tidigt när man kan sova så länge man vill?!?!?? Vakna med 08 tiden var sjukt trött men kunde inte somna om så fick lägga mig i soffan framför tvn och morna min lite hehe.
Efter att jag käkat frulle hoppa jag upp på cykeln och gjorde lite ärenden. Ute är de svin kallt speciellt när ma cyklar kommer snart börja med mössa och vanatr då lronen är illröda och iskalla när jag kommer hem. Så ända sedan jag kom hem har jag frysit tror de beror på att jag blev svett när jag cykla samtidigt som de var kallt.. Är även ganska trött så tänkte jag skulle sova en stund men de gick ju inte ska dock göra ett nytt försök strax.
Senare idag blir du ju jobb nice nice, hoppas på mera jobb i veckan skulle vara skönt att jobba lite mera.

På torsdag ska jag på jobbmässa och hoppas på att man kanske kan få nått napp där.


Åhh va jag längtar till helegn den 3-5oktober då kommer mika hit då ska vi bowla och festa, hihi.. Trevligt trevligt!

Ne nu ska jag försöka ta mig en powernapp.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0