Kommer sova så gott

Godkväll. Nu sitter jag i soffan under filten med datorn i knät som vanligt. Haha. Fryser lite nu då mitt hår är blött och äkligt tycker inte om blött hår!! Men nog om mitt blötta hår.

Denna dagen har varit otroligt seg, vet inte varför men när klockan var 16.00 höll jag på att få panik då jag inte visste vad jag skulle göra och de var två timmar kvar till träningen. Men jag kom till slut på lite saker att göra som att diska och plugga haha.. Så kul har jag haft.
Imorgon därimot har jag en del att göra, men de är bara skoj. Sen kommer ju mamma med vid 14 tiden typ. Kulkul!!

Dagens träning:
20min promenad innan frulle
40min promenad
20min motionssim
50min vattengympa

Så nu hoppas jag kunna sova riktigt gott inatt, fast de gör jag ju typ jämnt men iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0