Lite bilder från långed!



Ute på 4-hjulings tur..



Härligt väder va de också..



En fiske tur hans de ju med också, dock inte ett napp.. Men de var skönt att sitta i en båt ute på vattnet igen. .:) Mer sånt tack!



Ankare!


Å så underbart väder de är idag verkligen vår/sommar väder! Satt ute hela förmiddagen när Dennis sov. Läste i boken med galjjorna på. Inte så smart när jag ser resultatet pannan och näsan har fått jätte fin färg men ser ju ut som jag har galjjorna på mig än haha..

Fy vad jag varit duktig idag, kom hem typ vid tre tiden kommer inte riktigt ihåg men iaf. Vid 15.30 börja jag städa och jag var klar två timmar senare.. puhh.. Men oj va fint de är nu.. :)


Dagensmotion:
30min promenad innan frulle
30min promenad
Plus 2h städ och en massa bus med dennis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0