Nu gillar jag verkligen mitt liv..

Godmorgon.. Så skönt de är med sovmorgon, inte för att jag sover längre men man behöver inte stressa kan slappa i soffan och kolla på tvn.

Jag har verkligen haft fullt upp denna veckan och mer kommer.. Igår va de skola 10-16 vi hade rytmik och bild. De var som att man var tillbaka i förskolan typ hihi men de va skoj. Gött att inte bara sitta och lyssna och skriva typ. Efter skolan blev de en tur på stan med syster då pengarna rulla in igår igen hehe.. Blev ett par nya lee jeans och en mysig tröja, sen blev devip-bio vi kolla på beck. Lätt att jag ska gå på vip bio offtare. Först satt vi och käka godis och drack varsinn drink, (klockan var 17.oo) hehe.. Sen får man ju en dricka och popcorn men de bästa var stolarna ohh va sköna dem var híhi..
Sen var de bara hem och göra matlåda, duscha och fixa lite grejer..
Idag har jag lika mkt att göra första skola 10-15, sen blir de en till tur på stan måste köpa data väska och ett par nya skor. :) Sen vid 17 ska jag på en jobbinterjuv, ang barnpassning. De ska bli skoj hoppas M och A gillar mig så jag får ett extra jobb. Hihi..
Så efter de blir de hem och STÄDA och packa inför helgen.. Puhh.. De är mycke nu alltså men de gillar jag.. Bättra än att bara sitta i soffan hela eftermiddagarna/kvällarna..

På fredag har vi slöjd detta har vi i frölunda så blir en liten bit att åka.. 9-15 har vi de sen måste jag hinna hem lämna av trumman som vi ska göra på slöjden sen iväg till stationen för att ta tåget till ed 17.50. Så när jag sitter på tåget kan jag andas ut efter en mycket händelserik vecka.. :)

Nee nu kan jag inte sitta här mer, iväg till vagnen och till drama dagen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0