Mycket gjort denna första dag i februari..

  • Ut till vfun för interjuv
  • Köpt ny dator
  • skruva och fixa hos syster
  • till barnmorskan och på ultraljud med syster, fick se de lilla pyrret hon har i magen :)
  • Ut till ikea med syster och dennis, käka mat och syster köpte byrå
  • Hem till syster för att lämna av Dennis
  • Jag och syster ut till huset i Torslanda
  • Backade upp på uppfarten haha
  • Bar in dessa jäkla byåråer
  • Monterade ihop en byrå med lite extra AC haha
  • Hem och slänga sig i sängen och greja lite med nya datorn

Ja så har min dag sett ut jag lämna lägenheter vid 9.30 och kom in nu vid 23.. Min rygg håller på att gå av då jag som erfaren snickare slängde ihop en byrå. Ha ha.. Callo blev mycket impad av mitt arbete.. ;)
Har iaf haft en mycket bra och rolig dag!

Nu blir de att sova snart, är ledig imorgon men ska in till skolan för att sälja en bok vid 9 så blir upp i tid iaf. Gött de för då blir de att träna redan vid 9.30 så kan jag förhoppningsvis läsa lite imorgon. Så morgondgaen får bli en plugg och tvätt dag jippy. :)



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad blev det för dator? :)

2011-02-02 @ 10:01:44
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0