Tränat!!

Tjopp..

Idag har jag varit en sväng på mitt nya gym. :) Idag blev de 30min på crosstrainern och 20min på löpbandet. Åhh så gött de är.. Har verkligen saknat gymmet! På torsdag ska jag köra ett pass son heter cirkel det är ett pass som man kör i 30min och de är med gymmaskiner så de ska bli intressant att se. :) Hoppas de är bra för de är ett galet stort gym så kan inte med alla maskiner men med detta pass ska jag väl lära mig några av dem jag aldrig provat. :)

Så nu sitter jag i soffan ny duschad och har nyss käkat grilladkyckling! Mumms!!


Blir inte mycket mera idag än att slöa framför tvn.

Imorgon väntar en ny förmiddag ihop med Dennis och Ida. Sen på eftermiddagen ska jag jobba och passa M! Så fullt upp här som vanligt. Haha..

Plugga måste jag göra också men de får jag startat med på torsdagkväll!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0