Julafton!!

Nu är det jul igen. :D Min julaftons morgon började redan 07.00 då jag gick upp för att se sista delen av julkalender. :P Öppnade även det jag hade fått i stru,pan. Det var en jätte fin ring, flanelpyjamas och lite godis. :D Sen blev det frukost och en hel del bus med Dennis. Mysigt!! Sen fickd et bli en liten power nap i ca 40 min framför tvn. :) Nu har jag precis duschat och fått på mig mina julkläder som består av klittriga leggings/strumpbyxor och en svart hängsleklänning. :) Har inte orkat borsta håret än då det är blött och äkligt hatar blött hår. Så jag tänkte att jag kunde passa på att skriva här medans det torkar.
Om en stund kommer farmor och kent hit en liten sväng sen blir det den efterlängtade julmaten!! Mumma!!

Tyvärr kommer inga bilder komma upp fören vid nyår då mor och fars dator inte är den bästa.. Ha ha.. Men det kommer.. :P


Ha en jätte bra jul alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0