Spandelstorp.

Igår var de en riktig slappar dag. Hihi. Jag och killen satt mest farmför tvn kolla lite film, käka tacos. Så de var en super mysig söndag även om man var lite sliten från lördagens bravader.. Hihi..

Så idag borde jag väl vara utvilad. Hade ställt kl på 09.40 då jag ska jobba idag börjar vid 11.00 och min buss går 10.19 men jag trodde aldrig att jag skulle osva så länge d jag vakna till när älsklingen gick i morse men somna om gjorde jag visst. Hihi känndes som jag kunde sova i typ tv timmar till Hihi. Är inte helt frisk än lite ont i huve, halsen sen rinner de lite i näsan än. Så får kanske hoppa friskis idag med då jag inte vill bli sämre. Är nog bäst så, så får jag se om jag orkar mig dit på onsdag är inte direkt sugen på de. Är ju så förbannat mörkt hela tiden nu så jag känner inte för nått.. Suck!!

Tack så jätte mycket för hjälpen med min sida. www.mariaholgersson.blogg.se

Nu måste jag göra mig i ordning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0