Varubeställning

Nu har halva veckan gått och jag tycker att det går såå himla fort. Iaf jag trivs bra på jobbet som jag har denna veckan är skönt när man är själv och får göra allt i sin egen takt bara man är klar till 14.00 :) Och jag ligger före den tidsplaneringen varje dag. Hihi.. Idag gjorde jag min första varu beställning till både gläntan pch backens förskola så de var en hel del grejer jag var lite bervös innan då jag aldrig gjort detta förut. Men när jag väl hade fått ihop våran lista på vad som skulle beställas känndes de lite bättre. Hihi. Så när kl blev 13.00 sätte jag mig på min stol i köket framför telefonen och vänta på att de skulle ringa då menigo eller va nu företaget hette skulle ringa upp mig mellan 13.00-13.30 jag hade tur hon ringde mig typ med tio över så jag slapp sitta och vänta så länge ha ha. Det var Annelie jag pratade med så grymnt trevlig person tänk om alla "försäljare" kunde vara sån. Då skulle då inte jag vara nervös för att ringa och beställa något iaf, hon var så trevlig hjälpsma och förstående då jag inte visste riktigt allt. Vi skrattade till och med. Haha. Inte vanligt att jag gör de iaf med en försäljare. Men det gick kanon när beställningen var klar berömde hon mig och sa att dett agick ju kanon du var jätte duktig. Då sken jag upp ska ni veta.. Ha ha..

Nu sitter jag här framför datorn igen och ska snart kolla jul kalendern men jag är såå sugen på pepparkaksdeg så de är sjukt!! :D Hoppas hoppas pojken köper med det hem!
Idag blir det kött och mos till middag då jag inte vill handla någon form av mat när vi ska vara hemmifrån i två veckor för vi har mat i frysen såde räcker till söndag så blir frysen tom helt perfekt eller vad säger ni!?

Imorgon är de lucia, då blir de pepparkakor och lussebullar på jobbet.. Smaskigt! :D

Ne detta var nog allt för mig idag! Hoppas nu haft en trevlig onsdag!!

Kommentarer
Postat av: lisa

jaha, vad kommer det sig att du flyttade dit? Japp jag trivs bra, gör du? men va skönt att du får såpass mycket jobb, gött! hur länge har du bott där? puss

2007-12-12 @ 16:00:27
URL: http://lisajohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0