Båtsman

Ja då har man varit ute på Saltön idag med då.. Interjuven gick la så där. Visste ju inte direkt mycket om företaget då deras hemsida inte funkade. Men dem säljer abonemang till företag tele2, telia och telenor. Men men de märks väl om Daniel tyckte jag verka intressant. Då får jag reda på de vecka 48. Men är ju inte så att jag blir såå ledsen om jag inte får de. Hihi. Var ju som sagt bara nått jag sökte direkt jag flytta hit då jag även sökte så mycket mer.
Coop har mailat mig och dem behövde inte någon extra personal just nu men sparade min ansökan ifall de skulle behövas.
Nu hoppas jag att Carin ringer i morgon, för de va ju bra att hon inte ringde idag för hade verkligen inte velat tackat nej till jobb. Men eftersom jag jobbade tre dagar förra veckan och har varit på tre olika skolor och på alla ställen har dem sagt att dem vill ha mig tillbax. Så kan man ju alltid hoppas att någon är sjuk.. Haha.. Speciellt på vedeby skolan där trivs jag bäst.

Har lyssnat på Rix Fm hela dagen och nu på eftermiddagen har dem pratat om maskotar. Då kom jag och tänka på min Båtsman. Jag måste bara få hit han.. Hihi. Får be mamma ta ner han från vinden och ta med han till göteborg när vi ska dit. Haha.. För jag måste ju ha någon att krama när min älskling åter igen ska ut på havet.
Tänk att han snart ska ut igen. Allt från den 19/12 och ca fyra månader framåt. Tycker ju inte de var alls längesedan han åkte ut men de va i augusti.. ha ha.. Men jag hänger inte riktigt med för allt går ju så fort.

Jag kommer att vara barnvakt åt Nisses 37" platt tv när han är ute på sjön.. Hihi. Vilken lyx altså.. Hihi men de som är de värsta är att jag troligtvis kommer tycka att min tv kommer vara så liten när Nisse kommer hem igen. Men men.. :P

Idag ska de bli skönt att åka till friskis eftersom de är ett ryggpass så ska de bli såå skönt då jag har lite mycket ont i min stackars rygg och nacke idag. Inte så konstigt men. Så hoppas detta kommer hjälpa mig lite iaf.

Blev att jag bara köpte julpapper, snöre och två små julklappar förut. Hihi men glömnde så klart etiketterna.. Suck så nu får jag vänta med att slå in dem annars glömmer jag va de var i dem.. Och till vem vilken var. Ha ha..

Usch nu börjar de bli mörkt väldigt fort tycker jag.. Fast då är de ju extra mysigt med levande ljus. Som min sambo tycker jag använder såå flitigt. Hihi..

Ne nu ska jag ta och käka lite melon sen blir de att byta om och börja dricka lite vatten.
Sen blir de mys med pojken framför fotbolls galan.


Kom igen nu kommentera!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Långtåkigt att gå hemma? Nja ja trivs väl så där. Men är väl bara att bita ihop.

2007-11-12 @ 16:31:45
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: syster

hur kan man ha lite mycket ont? :-) jag tänkte oxå på min gamla mjukis häromdagen, den blå nallen med regnbågsöron.. får leta upp den till helgen.. hi hi puss

2007-11-12 @ 16:36:58
URL: http://callo84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0