Dålig.

Mm känner mig absolut inte fräch men har inget annat val än att gå och jobba idag. Eftersom målarn kommer nu på förmiddagen och är kvar hela dagen så var skull ejag då vara här hemma när det ser ut som hej kom och hjälp mig i varje rum nu. Är grymnt trånkt så får se hur målarn klarar av detta men är inte vårat problem då detta skulle vara gjort innan vi flytta in så då får de var trångt. Det har varit en kille här nu iaf med alla grejorna så nu är hela hallen full. Jag förstårverkligen inte var han ska fälla upp tapetbordet tex. Ha ha.. men men de får han lösa bäst han vill men f*n ta han om han river ner nått så de går sönder. Funderar på att ställa in lite saker i köket för tror inte han ska göra nätt där om han inte ka måla den enda väggen där inne då.. Aja då får han la flytta ut skiten igen,
Ahh vad de spränger i huvedet och näsan. Har tagit mig n ipren så hoppas de blir bättre.

Ne nu ska jag ta och borsta tänderna. Är så gött när man jobbar på sunna då man kan ta de lungt på morgonen. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0