Helgen..

Inte skrivit på hela helgen för inte kännt för att skriva bara. Sen är de så tråkigt att skriva när man aldrig får någon kommentra.

Det blev iaf bowling i fredags vi var ett gäng på 8 pers. Det var riktigt roligt. Blev ett litet stopp på nivå på hem vägen. I går kollade jag och pojken på film, var en sväng in till stan kolla på en till film sen så kolla vi på fotbollen. Och idag har jag städat hela lägenheten medans killen tog hand om maten och tvätten. Så nu  har man ätt gott i en städad lya med rena kläder.. Ha ha..
Blir nog att se en film ikväll också om jag hittar någon bra då jag har fått uppdraget att leta film. Hihi.. Detta har alltså varit en riktig slappar helg som jag och killen haft men de har varit mysigt och skönt.

Tycker inte om detta att de redan är mörkt med 15.00 tiden.. Men blir bättre när man får ställa fram adventstakarna och stjärnorna. Mysigt..


Igår köpte jag julmust och pepparkakor och gud va gott det var.. Mmmmmm..

Ja då var de måndag i morgon igen.. Hoppas på att jag får jobba mins tre dagar iaf, helst jobbar jag ju alla dagar men. Ska be min kära syster så snällt om hon vill hjälpa mig at skriva några cv:n då jag vill ha bra sådana för tänkte lämna in till Nivå och Statt. Nivå verka riktigt nice. Sakar faktiskt lite att servera, för på nått sätt är de roligt fast ett tufft jobb. Men ska höra med syster om hon kan hjälpa mig med det. Hihi..

Nu ska jag kolla om jag hittar någon bra film.. Ha de!


Kommentarer
Postat av: cia

heeeej! :) jag ska oxå skriva cv nu... så jag har rätt bra koll... ;) haha jag ska skriva mitt imorn! finns skitbra mallar på nätet!
miss ya! puss

2007-11-18 @ 23:48:26
URL: http://ciajanson.blogg.se
Postat av: Angelica

Du kan få mitt jobb om du vill, blir pendling för fulla muggar då men ;) tycker det är skamligt att man inte har blivit bjuden på den dära koppen med choklad än heller ;)

2007-11-19 @ 08:18:44
URL: http://anjeliica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0