Mamma&Pappa

Igår med 15.00 tiden kom mor och far hit efter en 6 timmars bilfärd. hihi.. Mamma tvätta två av fönstrerna då jag inte hade grejer till de. Pappa bänka sig farmför tven. Sen med 17.00 kom älsklingen hem så då var de baa för oss att åka in till stan för att hämnta dagens mat som blev pizza.. Mmmmm.. Sen blev de kustbevakarna och medium. Fast jag orka dock inte se klart på de sista så jag gick och la mig i sängen.

Så var man uppe med tuppen idag igen.. hihi.. Fast nu hade jag ju någon att tillbringa min tidiga morgon med.

Mor och far lämnade nyss staden för att åter vända hem till långed city. hihi. Pappa har ju som sgat nyss opererat sig så han mår inte bäst i sverige nu. Så därför blev de en kort visit denna gång.

Idag slutar pojken tidigt som tur är , hihi. Så jag ska nog in till stan när han slutar för han skulle köpa någon tröja så då vill jag så klart hänga på.. tss. Ikväll ska karl köra mårten till flyget så får se om jag följer med eller om jag väntar här beror lite på vilken tid de är han ska köra.

Idag har vi underbart väder igen solen lyser och himmlen är blå, jag funderar på om jag ska ta mig en liten höst promenad innan jag hoppar in i duschen. Nu har jag ju äntligen fått min mobil igen så nu kan jag ta massa kort och lägga upp här.. Bra eller hur.?!


Kommentarer
Postat av: margona

Tänk att t.o.m gamla faster har lärt sej det här sitter o läser era bloggar när jag får en stund över och får mej några goda skratt emellanåt. Grattis till flytten hoppas du får tag i något jobb så att du både får lite att göra och inte minst lite inkomster så du kan shoppa lite när du är på stan o inte bara titta på fina saker ha det så bra och lycka till med jobbsökandet ses kanske till jul

2007-11-02 @ 11:38:38
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/10394349

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0