Regn och blåst..

Ja fyvilket väder de är här idag.. Suck, varit mörkt hela dagen med.. Men men, idag har jag varit lte mera vaken än igår men nog sovit minst fyra timmar iaf.. :) Inte för att jag känner mig bättre idag med ska snart lägga mig i ett varmnt bad. Härligt.
Tapetserarn är tyvärr inte helt klar än men han kommer i morgon i högst en timme sen är de klart så de får väl gå de.. Ska inte jobba i morgon heller då carin ringde mig och sa de var bäst att jag vila resten av veckan men fick jobb på måndag :D Dock bara 3h men alltid något nu när de börjar på en ny månad. Ska då vara på spandelstorp där har jag inte varit förut dem har precis öppnat detta kök så de är nytt. Så därför behöver dem hjälp precis när barnen ska käka mellan 11.00- 14.00 Är nog bra att de var ett så pass lätt jobb på måndag då jag kanske fortfarande är lite slö. Så de var ju roligt iaf att jag fick veta detta så pass tidigt.. :D

Fy vad jag inte mår bra, men men blir ju en lung iaf fredag och lördag på dagen då älsklingen ska med klassen på en sån här tur till polen. Är meningen att jag ska med dem ut sen på lördag när dem kommer hem på kvällen men som jag mår nu så ser de ju tyvärr ut som jag får bli hemma. Men de beror helt på hur jag mår i morgon och på lördag morgon. Hoppas jag mår bättre då jag hade såå kul ute förra helgen. :D Men men de ger sig..

Inom en snar farmtd kommer min blogg att ändra utseende då min snälla kompis Maria har lovat att hjälpa mig så mycket som möjligt. Roligt med lite förnying.. Hihi..

Oj vad många sidvisningar jag har haft idag redn uppe i 61! Vad roligt, kan de bero på att ni är nyfikna på hur de blir i lyan?! :D Bilder på detta kommer under helgen!

Ne nu ska de bli ett varmnt bad!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

förklarar det med text stilen här, är lättare =) om du går in på design och välj stilmall. Sen överallt där det står times new roman klistar du in den stilen du vill ha i stället.

2007-11-29 @ 16:44:32
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Maria

upptäckte att kommentarerna inte syns, dom e visst i svart text. men fixar det i morgon...

2007-11-29 @ 16:54:31
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Kusin johanna

Fin din sida blev nu!!=) Krya på dii=)

2007-11-29 @ 21:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0