Sover, sover och åter sover!

Ja idag kom den sega tapetserarn med 07.15. Så jag gick upp samtidigt som älsklingen med 06.45 följde med han till bussen där jag fick nyckeln av Erik som är så snäll att jag fick vara där idag då det inte går att vara hemma. Blev inget jobb för mig idag då carinaldrig ringde, men de var nog tur för jag mår inte bra vill jag lova. Och de tror jag ni förstår när ni nu får veta vad jag gjort idag. När jag kom hem till Erik med typ 07.20 la jag mig i soffan somna tills10.15 gick på toa la mig igen framför tvn somna igen vakna sedan 11.15 gick hem och hämnta lite mat och alvedon. sen till erik igen käka lite sen la jag mig igen med typ 12.00 sen vakna jag igen med 15.00 så ja jag tror inte jag är i toppform just nu! Så va tur jag inte missa nått jobb idag så har jag tur har jag fått vilat ut lite idag iaf så om carin ringer i morgon kan jag jobba. :D

Ja då är hallen klar då de var ju inte dåligt, :P köket är nu klart typ. sen har han fått upp hela två våder typ i tv rummet. sen är de färdig spacklat i sovrummet så i morgon borde han val f*n vara klar väl.. snälllllla!!!

Nee ska nog vila lite igen!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska försöka mig på det någon dag ;)Tror ja kommer ihåg hur man gör i alla fall ;)

2007-11-28 @ 16:30:24
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Vaisanen´s Blogg

svar: maila mig på [email protected]!
jag har inte tid att fixa någons blogg just nu eftersom jag har börjat jobba osv.

2007-11-28 @ 16:46:33
URL: http://vaisanen.blogg.se
Postat av: Maria

okej=) är det någon särskild text och bild du vill ha längst upp? nån särskild färg?

2007-11-29 @ 10:28:10
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0