Träning

Jeje va roligt de var.. :D Var lite fundersam till en början då det heter ryggpass.. Men det var ett kanon bra pass.. Man gick igenom hela kroppen så detta kommer jag lätt fortsätta med d jag får göra de helt gratis. De är mycket nice. Så nu blir de iaf träning måndag och onsdag. Jeje..

Hm fotbolls galan inte lka bra som den brukar vara tycker jag. Men men.

Ja detta var en mini uppdatering. :D

Callo: Ja leta upp min båtsman med då. Hihi..

Jo nu har vi åter igen ändrat oss ang julen. Vi orkar inte flänga över allt så vi kör en jul var för sig iaf i år!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

ja visst är hon:) ha en bra dag!

2007-11-13 @ 09:09:43
URL: http://ungmamma15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0