Frukost på sängen

A de fick jag idag av min kära pojkvän.. tss.. Se vad fint han gjort med ägg, två smörgsar å levande ljus. image45De var skönt med frulle på sängen för jag var såå trött i morse vakna med 08.00 gick väl inte upp fören 09.30 men orka inte vara uppe länge så gick och la mig igen med 10.00 så väckte pojken mig igen med 10.45 för då var de dax att åka till stan med Erik och Jonas. Skulle hämnta Daniel som tagit in på hotell inatt ha ha.. Vilken stjärna. hihi.. Va i stan ett bra tag kom hem typ 14.30. Då käka vi sen nu gick pojken över till Erik och co. Ska te stan och kolla på fot boll sen kommer dem nog tillbaka. Sen ska dem ut och göra stan. Jag bestämmde mig i morse när jag vakna att jag inte orka följa med. Orkar inte vara bakfull i morgon sen är de inte så kul när jag "bara" är 19. Ifall dem andra vill in på Nivå eller Statt där de är 20 och 23. Vi försökte juh på Nivå förra helgen men de gick inte så bra så då tänkte jag att dem kan få gå ut utan lilla mig.. Hihi.. Skönt att bara ta de lungt med nu när jag vet att jag kan om jag har tur få jobba hela veckan de vet man ju aldrig då är de bäst att vara utvilad.. hihi..
 Blir nog ingen stor städning idag tar de i morgon istället blev lite sent idag.. Så tar de direkt i morgon ska bli roligt att dammsuga när pojken ligger och är bakfull ha ha..
 Funderar på att dra till Amiralen om en stund köpa nått litet att käka på.. hihi. Har juh köpt sveriges dyraste busskort så då måste jag ju använda de.. Man måste ju ha något att tugga på till svensson svensson.. Hihi.
 Dessa kort är på vårt stora tvrumms fönster som min mor ville se så då fick jag ju lägga ut dem här så hon ser hur de ser ut. :) Om ni undrar varför de ligger ute kort på ett fönster bara.. :) image46

Ha en underbar lördag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0