Måndag..

Idag ringde klockan 07.30 då var de bara att stiga upp för att gå ut i kylan.. :)
Så idag har jag varit hurtig.Gick till kommunhälsan och tillbaka. Ca 3.5km enkel väg, så idag tycker jag att jag varit duktig en lång morgon promenad hihi. Jag var frisk som en nötkärna så de va ju också bra. Nu väntar jag bara på att Karin ska ringa från bemmaningen.. Så jag hoppas hoppas att hon ringer redan idag och säger att jag kan börja jobba i morgon.. Har även tänkt att gå till ett städ företag senare idag och fråga om dem kasnke behöver någon extra personal man kan juh inte få mer än ett nej. Men helst av allt vill jag att karin ska ringa..

Har idag pratat med alla mina familjemedlemmar. hihi Min kära far ska idag prova ut ett bar bågar hihi. Inte viset jag att man fick dålig syn direkt man blev morfar.. Ha ha. Har även fått höra Dennis skrika.. hihi. Om du vill se busungen besök min systers blogg på Callo84.blogg.se

Nu ska jag nog ta och laga lite lunch, så jag klarar mig tills pojken kommer  hem med 17.00


Lovar att de snart kommer in lite mera bilder, men har inte min mobil eftersom den varit på lagning och nu befinner sig i långed men ska låna killens mobil senare så kanske ni får se vilket enormt stort hus vi bor i..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0