Pizza& idol

Ja då har man gjort sin första dag på jobbet i karlskrona. :D Va ett mycket trevligt ställe med trevligt personal. :D Hitta bilder på personlen i morse men nu är de spårlöst borta jag som tänkte visa er vilka trevliga arbetskompisar jag hade idag men men. Lägger in den så fort jag hittar den igen.. :)
  Ja efter jobbet gick man hem, men efetr bara en lten stund drog jag och killen in te stan han skulle bjuda på mat.. :) Jag var mega hungrig då jag inte hade ätit sen 12.00 klockan va typ 17.00 de jag åt med tolv var lite pulver mos och en liten liten hamburgare så jag va hungrig. Så då fick de blir pizza på pizzabutiken Maestro. Och J*vlar vilken god pizza.. mmm.. Nästan nästan så de var godare än på Sicilia. hihi..
 Ja nu ikväll blir de till att slöa med pojken kolla på idol, sen ska vi nog kika bort te Erik och co. Redlös ska komma på besök denna helg med trevligt trevligt. Fast jag har nog bestämt mig nu. Blir ingen utgång för mig i morgon. Känner verkligen inte för de, så då stannar jag hemma och kollar på tven sen ska jag stor städa. Gott att stor städa när man är själv då är de ingen kille som är "ivägen"  :P
 Så imorgon kommer de nog ett längre inlägg plus lite bilder hade jag tänkt.
 Jo nu har min kära mor hittat hit.. hihi..

Ha de bäst!!


Kommentarer
Postat av: mor

vad har hänt ska du redan storstäda efter drygt en vecka stökar ni så det var värst själv behöver jag inte göra så mycket två tvättmaskiner på en hel vecka helt otroligt kram mor

2007-10-27 @ 15:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0