En mitt i veckan helg. :P

Wow nu funka de att blogga igen!! :P

Nu ska jag snart iväg till callo eller ja tåget går 17.33 :)
Så nu blir de att åka tåg igen som jag inte gjort på såå länge haha.. Men nu har jag en nya och bra bok och så har jag lagt in ca70 låtar på mp3 så de ska allt gå fint.
Så imorgon åker jag och syster mot långed med ca 07.30. Sen kommer de tråkiga med hela denna ledigthet, då det är morfars begravning i morgon har aldrig förut varit på någon begravning så vet inte riktigt hur de funkar eller hur man reagerar lixom men de lär märkas. Hoppas på de bäst!

Nu ska jag käka lite innan jag ska göra mig i ordning för färd.
Kanske kommer en liten uppdat i morgon eftermiddag kväll!!

Ha de så bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0