Fy va tråkigt

Åhh jag vill ut!!!!! Haha men vet att jag inte ska gå ut men är så otroligt sugen på de. Nu har min näsa iaf blivit helt bmtät. :( Inge kul alls de så ser just nu ut som rudolf med röda mulen. Snyft. Hoppas att allt ät borta i mogron nä rjag vaknar. Känner mig inte dålig annars bara att de rinner i näsan och att de verker i halsen men annars känner jag mig som vanligt. Måste bli en lååång promenad i morgon går inte att bara sitta inne så här, dagen bli sjukt lång om inte annat fast har varit skönt att slappa, men iaf. När man kollar ut så är de jätte måna ute och går och de verkar inte blåsa nått heller har haft balkong dörren öppen några korta stunder bara för att in lite frisk luft. Men de kommer väl fler såna här dagar hoppas jag, och då ska jag fanimej vara ute hela dagen! Haha..

Tråkigt de är när inte någon uppdaterar sin blogg hehe.. Då har jag ju inget att göra. :)

Snart blir de one tree hill efter de blir de power of 10 sen blir de troligtvis sängen får bli en tidig kväll i kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0