Grått och trist

Fy vilket piss väder de är här idag, inte alls kul de. Men jag kom iaf ut på en promenad först till apoteket sedan willys. :) Känndes otroligt skönt att vara ute och promenera även om inte vädret va de bästa men han hem innan de börja regna ordentligt.

Dagen på jobbet var väldigt lugn så de var skönt hehe.. I morgon kommer de troligen bli ännu lugnare då de bara kommer att komma ca300elever så de blir nog en slpp dag men de funkar de med skönt att varva ner ibland haha.. Åh idag är de inte ett piss på tvn heller när de är den där j*vla hockeyn ahh blir galen på den.. Vill ju se greys juh!!! Men men, så de blir nog en tidig kväll idag skulle jag tro känner mig rätt trött redan då jag som sagt inte sov så jätte bra i natt.

Nu får de nog bli ett avsnitt av häxdansen på svt.se :)

Haha min mor och far är för roliga dem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0