Söndag

Jaha då var snart denna helgen över också då, tiden går riktigt fort..

Idag blir det förmodligen en promenad till amirelen igen då mamma ville ha en till duk från hemtex sen blir det att packa lite grejer som mor och syster ska ta med sig har ju packa två stora väskor me kläder sen tänkte jag att dem kan ta med sig en kartong med julgrejerna och kanske en kartong med lakan, gradniner mm. Ju mer dem frå med sig desto bättre. ;) Sen kommer ju mor och far ner i med 1maj då ska dem få ta med sig typ allt haha.. Allt som går att ha i flyttkartonger iaf, behöver ju typ bara ha 2st av varje grej som typ gaffel, tallrik mm.. Så detta kommer nog gå smidigt tror jag. Så kommer far, mor och crister ner den 30maj för att hämnt resten :) Så ser min kommande tid ut hehe.. :)

Till middag idag har jag och mor bestämmt oss för pizza, hihi mumma!! Vi ska vara så lata att vi ska ta hemkörning haha. :P

Mamma och callo sitter ute och kollar på film men jag orkar inte se någon film jag så jag hamna här. :) Dennis ligger och sover förmiddagslur han.

Igår va vi på stan en sväng jag köpte mig tre par trosor sen åkte vi till blomsterlandet där shoppa jag mig fyra nya svarta krukor bilder kommer när jag orkar ladda kameran. :) Sen blev det lte godis handlat med. Men jag var ju tvungen att fira då jag gått ner mycket nu haha..

På eftermiddagen/kvällen tog jag mamma och dennis en långpromenad på 1timme de var jätte skönt ute!


Hoppas ni får en härlig söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0