Underbara morgon!

Vaknade redan 06.00. :) Av att de var såå ljust i rummet då solen redan sken och himmlen helt blå!! Såå skönt! Hihi.. Mår bättre idag är bara näsan som rinner men vet ju inte om de är att jag är förkyld eller om det är pollen sitter iaf nu med mina solbrillor för att slippa rinnande ögon mm. Så jag tror nog jag ska klara av denna dagen på jobbet iaf. hihi. Får väl som sagt de det lite lungt med promenaderna nu när jag är lite halvdan, kommer ju iaf ut lite nu när jag ska till jobbet hihi.. Men hoppas såklart att jag är mycket mycket bättre när jag kommer hemså de kan bli en promenad. Hihi..
Annars idag då, ja de kommer nog inte hända så mycket va jag vet. hehe. När jag kommer hem blir det att laga kassler och matvete eller bulgur inte bestämmt mig än tss.. Sen blir de nog att slöa framför tvn. Om jag inte mins rätt så är de sista avsnittet av Anna Phil idag. :(

Ne nu ska jag ta på mig mina kläder nu har jag myst klart i pyjamasen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0