Städning och storkok.

Se där ja då var de lördag morgon igen då. Helt sjukt va fort denna veckan har gått märkligt detta.
Igår var jag iväg och handla lite på Backaplan då både mor och dennis fyller snart så blev de lite presenter köpt även en del mat så jag inte behöver handla på ett tag igen, härligt. Blev dock väldigt tungt att bära på men jag klaa de med. Va ute i ca 2h så fick min motion igår iaf. Va rätt trött när jag kom hem så de blev en lite powernap i soffan. :)
Sedan med 17.30 tiden åkte jag hem till Callo och Emir för att passa Dennis en stund, han var på strålande humör men ville dock inte sova, så han var vaken när dem kom hem igen hehe. :)
Jag och syster tog en liten sväng till Forum för hon skulle ha snus och jag skulle ta ut pengar. Men mitt visa kort är ju helt cp, de funkar i affärer och i Nordeasbankomater men i nte i Swedbanks bankomaterna mycket märkligt då jag har swedbank då borde de väl iaf funka i deras bankomater, men tydligen inte så får bli ett besök hos banken snart så jag får ett nytt.

Idag på förmiddagen någon gång ska jag hem till syster och hjälpa henne göra ett storkok med mat till Dennis, sen när jag kommer hem igen blir de till att städa här hemma igen. *suck. Den blir dammigt på två sekunder här så roligt, inte!
Men men.
I morgon ska jag ju ha kalas ett så STORT kalas med alla i min släkt! HAHA vilket skämt! :) Men är såå glad för dem som kommer. Dem är, Pappa, Mamma, Callo, Dennis, Ingemar, Pernilla och kanske Nathalie de vet jag ej men iaf. Så då får vi ju plats i min lya iaf.
Pappa och Mamma kommer på förmiddagen någon gång då pappa ska hjälpa mig med mina lampor som inte funkar hihi. Sedan kommer dem andra med 13 tiden, så de blir nog nice.

Så detta är min sista helg som tonåring, haha. På måndag ska jag stå utanför bolaget och ryka i dörren. Haha nej de ska jag inte men jag ska då dit på måndag innan jag ska iväg och jobba med 15. :)

Oj blev ett rätt långt inlägg idag. :)


Dennis



Det flyger alltid massa luftballonger häromkring nu för tiden hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0